fredag 16 januari 2009

Även jag!

Så, nu ska även jag börja blogga!

Här ska jag bit för bit berätta om mitt liv - eller i alla fall berätta om det liv jag lever nu...Vad jag pysslar med, vad jag tänker, vad jag tycker, vad jag drömmer om. Om det blir spännande har jag ingen aning om!

Nu är det januari, det är en tråkig månad. Fy! Visst går allt på halvfart? Först en hektisk december (och jag arbetar i en bransch som har sjukt mycket att göra hela december - butik/restaurang)och sen en seg januari. När tjugondaknut passerat och ljusen i fönstrena plockas ner så blir det ju så mörkt, så tråkigt, usch! Så därför har jag inte tagit ner ljusen ännu - Ha! jag lurar januari lite, tänker jag...

Dessutom är ju pengarna slut...

Nåväl, jag har nu börjat göra scheman! Scema med veckans matsedel, schema med veckans gympapass, schema med veckans sy-kvällar, schema för veckans hundpromenad är på gång också. Det ska bli mitt nya liv det, min fritid på papper. Organiserat och ordentligt, allt för att inte fastna vid teven (här är det nog somna egentligen) eller datorn (det är här timmarna går som minuter). (Hihi, ikväll är en schemalagd FRI-kväll, så det så!) Men det är klart, då får jag väl schemalägga bloggningen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar