söndag 11 april 2010

Frisk?

Jag tror jag är frisk nu. Tisdag och onsdag var lite sega; och när jag gick till bussen på morgnarna så gick jag jättesakta för att inte få upp andan och få en hostattack lagom när jag satt mig ner...

Men sedan på fredagen upptäckte jag att jag irriterade mig på en saktgående person framför mig i trappan vid Medis och då förstod jag att jag börjat gå snabbare själv! Och idag gick jag långpromenad med Ayla.

Så nu har jag bokat step i morgon - f-n håller på att längta ihjäl mig!

Maken är inte hemma ännu firar antagligen att AIK gått upp i elitserien. Själv är jag väl måttligt irriterad men hade ändå på teven och såg matchen, sista perioden stod jag upp och var nervös och när AIK gjorde 2-0 stod jag och hoppade och klappade händerna i takt till kören på Hovet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar