fredag 5 mars 2010

Vårsol?

Ja känslan blir nästan så nu när solen skiner och faktiskt är ganska varm...jag har datorn i vardagsrummet för att känna värmen, hihi, inte så smart kanske för ljuset gör det svårt se skärmen; jag vinklar den än hit och än dit...

Hotellfrågan är löst, självklart var det bara jag och maken som var ombokade, men ett telefonsamtal löste det. Det var ju på Blue Sky vi ville bo!

Fredag idag, väntar på att maken ska komma hem med vår "pudel" som bott hos dottern i en vecka eftersom sonen varit i fjällen och åkt skidor och haft det bra. Eller har; kommer hem i morgon. Nu såg jag make och hund i fönstret. Tror ni hunden blir glad se mig?

Hehe, det blev hon!

Ska snart iväg och gå på crosstrainern innan coren. Träna, träna, träna. Bikini i maj. Huh! Baddräkt kanske?

Sushikväll sedan för mig, maken och hans sportkompisar ska på match ikväll. Till skillnad från mig så tittar de när andra rör sig, svettigt värre tydligen, för det går massor med öl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar