söndag 21 mars 2010

Piggare

Nu har nog nästan hela förkylningen släppt...har bokat step ikväll, min kropp längtar efter att koma igång igen!

Vintern är tillbaka - häpp! Stora dasslock av snö kom från himlen igår och har lagt sig som ett vitt täcke där det tidigare töat. Och nu på måndagmorgon är det nästan minus fem grader. Vårdagjämning? Ja, det är ju ljusare med snö...?

Idag fyller maken år och hans fantasilösa fru har inte lyckats komma på någon present och inte vet jag om jag hinner ordna något idag heller...Ajaj! Det blir i alla fall tårta med barnen efter min step ikväll.

I övrigt den här veckan ser jag fram emot att vi får besök från Umeå på fredag, hattkurs imorgon och köksplanering på torsdag. Händelserik vecka.

Nu väntar en liten frukost innan arbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar