tisdag 14 december 2010

Gula hinnan det är känt, borstas bort med ...

Så var årets tandläkarbesök avklarat. Av någon anledning, alltid lika nervöst innan, och skönt när allt gick bra; lite som att en önskan har uppfyllts. (Jag önskar att jag ska vinna på lotto också, men det uppfylls inte.) Putsad och ren i munnen och sjuhundra riksdaler fattigare...

Maken jobbade fram till klockan ett i natt och har varit ledig idag. Överraskade med biff Stroganoff när jag kom hem. Och ett glas vin. Jättegott! Antagligen för att han skulle få se damerna spela handboll på teve! (Han hade fått det ändå för jag ska fortsätta - eller börja - på kass-projektet som jag inte hann igår för jag fastnade över ett antal mönstertidningar...)

Nu är det nio dagar kvar till jag är långledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar