tisdag 1 juni 2010

Mera bloggar...

Hinner knappt med de jag har, men va f-n...

Ny på gång där jag ska lägga upp min resedagbok från Lefkas, den heter Monkan reser, fantasifullt nog!

Och eftersom vi ska bygga om köket så ska min make (via mig, hehe) blogga om byggandet. Eftersom fantasin flödat så heter den igge bygger! Båda orden i ett och www först och blogspot.com efter. Likadant med resebloggen.

Så ikväll har min make rivit och jag har dragit igång bloggar...tänkte skaffa en piska jag kan stå och vifta med så han jobbar!

I övrigt så har jag varit på gyminstruktion idag. Hmm, ska göra ett sista försök och bränna fettet till muskler. Kruxet är att jag tycker det är ganska tråkigt...men jag vill ju så gärna bli snygg!

(Alltså ni förstår...vi ska bygga om köket, bergis under tidspress, och jag, jag ska gymma, blogga och sy klänning på beställning och kanske ska jag hitta mig själv, skaffa lite egentid?)

Hoppas ni förstod ironin. Nu ska jag gå och vara trevlig med maken. Är nog bäst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar