måndag 14 juni 2010

Party party

Partat hela lördagskvällen och natten på Stadshuset! Det var fotografering när vi kom; hoppas vi får en sådan bild!, sedan skumpa och maten var supergod; först en cheesecake med kalixlöjrom och syltad rödlök, sedan hederlig oxfilé med rödvinssås (och alldeles lagom stekt) och som avslutning vaniljglass och jordgubbar. Mmmm...allt var verkligen gott!

Så här fint kom efterrätten in! De väntar på ett tecken innan de börjar servera...lyxigt kändes det allt!

Underhållning, lite tal och allsång och sedan dansade jag jättemycket i min röda klänning och maken minglade runt och pratade med gamla bekanta.

Och sedan avslut på Sheraton och taxi hem vid halvfyra...

Värt varenda minut!

Och min man, han hade rosaröd skjorta och rosa-svartrutig fluga och likadan näsduk i kavajfickan - gissa om han var snyggast?

Söndagen var självlart seg men vi var på utflykt, först bakluckeloppis på Siggesta, sedan lunch på Lillsved och sist kaffe i Svindersvik. Trevlig dag! Sedan svimmade vi efter pizzan på kvällen...

Nu laddar vi om för femtioårsfest på lördag! Och det borde jag göra med gym och gympa...

Maken han river och river och jag...jag sitter vid datorn...hmm, jag har faktiskt fixat middag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar