lördag 20 februari 2010

Lördagsmys...

...får det bli inomhus idag, ute blåser snön runt, men ännu har nog inte ovädret börjat på allvar. Skönt var det inte under hundpromenaden.

Maken är på hockey, jag ska duscha och klä mig lite lagom lördagsfin, sedan ska jag pyssla lite i syrummet. Var på Sy-festivalen i Älvsjö igår efter jobbet och kom hem med sex nya tyger, hehe, och hoppas kunna sätta saxen i något av dem.

Har köpt nya vinterskor. Nu kan jag promenera från Londonviadukten til jobbet på morgonen och tillbaks igen. 40 minuter "gratis" motion varje vardag. Det är så tråkigt att banta. Jag har lagt ner det. (Ni känner kanske mig vid det här laget...snart sitter jag med en ny idé i huvudet som det inte blir något av - igen.) Har tänkt på hur vi äter. Inte mycket onyttigt i matväg faktiskt, det är ju mitt godisätande som i så fall är besvärligt. Men efter mitt fall häromdagen...Carpe diem. Godis är inte lycka kanske, hehe, (jo, f-n, lite!) men livet måste vara mera värt än att oroa sig över en bilring! Som sagt; jag är redan lyckligt gift och jag kan sy.

Ha nu en trevlig fortsättning på helgen! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar