söndag 22 november 2009

Nu är det klippt...

Jaja, jag fortsätter med mina "vitsar", tack yngste sonen för all inspiration till dem!

Hmmm, nu är jag väldigt korthårig! Menar väldigt korthårig, nästa steg skulle nog vara snagg...fast det går göra fisyr av det och jag blev väldigt nöjd! Om fyra veckor ska jag färga och slinga (och antagligen ansa lite...) och då blir det ännu bättre för min råttfärg är kanske inte den snyggaste...(om någon såg Dobido för ett par veckor sedan där Cecilia Frode var med så vet ni frisyren nu).

Igår såg vi solen för första gången på väldigt länge, det blev en långpromenad för att få lite sol i själen. Nu när jag lyfter blicken mot fönstret är det lika grått som vanligt...vilken äcklig november vi haft!

Ska åka in till Forum, behöver nya behåar, finns det något tråkigare än urtvättade, nötta behåar? Möjligtvis urtvättade, nötta trosor...som för övrigt snart också behöver bytas ut men då för att de börjar bli för stora!!! Trot eller ej men jag har livit lite smalare, både runt midja och höft. Och fastare. Fantastiskt. Största delen tror jag beror på mina promenader till och från jobbet och fastheten beror nog på träningen. Men viktnedgången är liten...oj,vad muskler jag måste fått!

Så i eftermiddag ska jag prova ki-box igen; får jag ont i höften igen så får jag nog sluta med det. Vi får se. Stepen har jag inte missat en enda gång och nu jäklar kan korkade Monkan nästan hela programmet! Supernöjd, hehe! Och armhävningarna! Har aldrig varit så bra på armhävningar någon gång tidigare, det är därför jag tjatar om hur duktig jag är...

Men först: kaffe.

Hoppas ni mår lika bra som jag! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar