måndag 16 november 2009

Trött

Alltid trött på måndagseftermiddagen...svårt tro själv att jag på mindre än en timme ska kliva runt på stepbrädan...

Idag var värmen på på bussen; det är typ tio plusgrader ute, visserligen fuktigt men jag kokar av värme på bussen...min termostat får liksom stora spelet, först har jag promenerat från jobbet och blivit varm och så då bussen...vissa bussar tycks bara ha ett av och på läge för värme/kyla. Avskyr den här delen av övergångsåldern!

Har haft en bra helg, var på hatt-vernissage (och lite annat också) med C och U, sedan åt vi upp lite av mitt presentkort från sparkenjobbet och på söndagen var jag på bio. Sen såg jag en gammal (ja, inte så gammal) film hemma också igår och där provade de en massa hattar! Jag får hatt-tecken hela tiden!

Så nu är det ny vecka - igen - och jag ska binda julkransar en kväll och ha möte på jobbet en kväll och sedan ska jag hinna gympa...och på fredag ska jag klippa mig och funderar faktiskt på att klippa mig kort igen. Mitt hår gillar inte heller övergångsåldersvettningar för det raknar och plattar till sig hela tiden...känner mig "töntig" (hittade inget bättre ord) hela tiden. Hehe, fast det är jag ju inte.

Och nu måste jag rusa till gympan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar