onsdag 13 januari 2010

Snart är det klart!

Hej och hå vad tiden går! Hinner inte riktigt med min blogg...men egentligen vet jag inte vad jag gör istället...

Kanske tränar? Måndag terminens första step, yes! Vila igår; fast jag hann nästan en hel tunika i syrummet och då såg jag ändå lite tv också! Nu väntar ki-box...och i morgon blir det step igen fast annan fröken och så core på fredag. Sedan får jag vila på lördag. Mitt mål är tio cm mindre midja innan terminens slut...well, well vi får se!

Ja, ki-box väntar som sagt sedan blir det ilfart hem och avsluta kvällen i soffan med Barnaby (Morden i Midsomer för den oinvigde).

Snart, snart är det klart i badrummet; ja, utom spegeln som vi inte beställt ännu. Igår köpte jag en stuv på 10-gruppen som jag ska klä sitsen på gamla stolen med, den som ska stå i (moderna) badrummet. Ska bli skönt kunna tassa in på varma golvet och nattkissa...(ja, herregud i toastolen förstås men fötterna på golvet!) och härligt att kunna duscha där uppe när man vaknat och vara klar för frukostbordet när man kommer ner. Kanske blir det bild av badrummet vad det lider...men vet aldrig! Jag kan ju bli sysslolös...

1 kommentar:

  1. Jisses va hurtig du är!! Men du glömmer väl inte att kroppen behöver vila också :-) Kram

    SvaraRadera