söndag 24 januari 2010

Segt

Ja, ibland hinner jag inte riktigt med min blogg! Kan delvis bero på att jag emellanåt försöker låta bli sitta vid datorn, hmmm, tycker den slukar tid! Och visst, jag gör annat också!

Veckan har varit lite mycket, möte på jobbet på måndagkvällen, bara trött på tisdagen...gympa på onsdagen, städat på torsdagen och jobbat ute med barnen på avdelningen på fredageftermiddagen och sedan fredagsöl, ja, sedan hade fem dagar gått. Fort.

I lördags träffade jag och maken L från Umeå innan han skulle på personalfest med svt i Värtan; hoppas han hade det trevligt! Vi fikade på Vetekatten, det är nog nästan trettio år sedan jag var där, hehe. Kul att se honom, hoppas han och B får möjlighet att komma ner i slutet av mars, det vore jättetrevligt.

Och nu fick jag en möjlighet att kliva bort från datorn, C ringde just och ville gå en hundpromenad. Bra, då får jag mera luft!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar