lördag 9 januari 2010

Lördag

Fortfarande lite förkyld men ska ialla fall bort på middag och utebubbelbad i eftermiddag. Så antingen blir jag frisk eller riktigt sjuk!

Det är strålande sol och minusgrader ute - jättehärligt! Vi har sidensvansar i vår trädgård som äter röda bär från en buske, jag trodde de brukade äta rönnbär men andra röda bär tycks också duga.

Vi har fått tillbaka en klippt hund, hon ser ut som en valp och har en liten valk runt nacken. Hon blev jättesöt! Hon har en jacka på sig när vi går ut med henne, gullegullhunden. Döva gullegullhunden!

Nya naglar har jag och kunde inte låta bli måla topparna den här gången också, bruna blev det och med guldglitter. Jag älskar verkligen dessa naglar och förstår inte varför jag inte gjort det förr?

Trevlig fortsättning på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar