tisdag 11 januari 2011

Äntligen!

Ja, fortfarande sjuk - såå seegt - men nu får jag vara sjuk själv! Haha, jag är ensam hemma! Maken har gått till jobbet idag och sonen ilat iväg på sin praktik. För det är sjukt (haha) tråkigt vara sjuk själv, men vete f-n om det inte är tråkigare vara två sjuka?

Nu kan jag hasa runt själv, zappa själv och slumra själv...

Annars är jag vansinnigt less på detta. Gör mig frisk nu. Någon? Snälla!

Sjukskrivit mig till onsdag. Det är duktigt gjort av mig som vill bli frisk. Något säger mig att med den här långsamma återhämtningsfasen så kanske hela veckan borde tillbringas i hasandets, zappandets och slumrandets tecken...

Jag menar, jag blir matt av att titta i en tidning...och efter det här inlägget blir det soffan...jag har redan svettats och frusit och koftan har åkt av och på flera gånger. Vet inte om det är klimakteriet eller feber! Men termostaten fungerar betydligt konstigare än vanligt, det vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar