tisdag 11 januari 2011

En dag i huset

Idag har jag gjort följande:

Klev upp halv nio. Åt falukorvsmackor och varm O´boy. Alvedon. Satte på datorn. Kollade facebook och skrev här. Ringde jobbbet och vi bestämde att jag är hemma denna vecka. Kollade på "Hem till gården" på fyran. Två avsnitt. Kom ihåg att jag hade godis hemma. Lite glad. Slumrade en stund med katten på magen. Tittade på en moderepris. Dålig. Stängde av teven. Hämtade en bok. Åt falukorvsskivor och drack A-fil. Läste ut boken. Alvedon. Maken kom hem. Jag (ja, faktiskt) lagade mat. En pastasås med räkor. De sa den var god - jag känner inte mycket smak - men jag var hungrig. Lyckades röja lite i köket. Nu - datorn. Väntar på: "Halv åtta hos mej" på fyran.

Tråkig dag.

Hittar knappt framåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar