lördag 22 januari 2011

En arbetsvecka

är avklarad. Dessutom en intensiv sådan, självklart! Har fått jobba extra tre eftermiddagar, vilket inte gör mig någonting för extratimmarna behövs i lönekuvertet! Men jag har svimmat i sängen på kvällarna och sovit som klubbad hela veckan! Det är för övrigt något jag önskar jag gjorde vareviga natt, haha.

Så nu är det lördag, maken är och hjälper äldste sonen med lägenheten som ska visas av mäklare i morgon, jag har handlat, ikväll ska det bli pasta, tillverkad på Casa Lilltäppan, si, si. Pastamaskinen från åttio-talet återfanns vid renoveringen, hurra! Tror jag, pyssel blir det förstås.

Så avancerad var min vecka, håhå, jaja, det har verkligen inte hänt något spännande alls!

Såg att jag skrivit fel i citatet i förra inlägget, var ju lite sjuk...Här kommer det rätta:
"I´m too young to look this old."

Framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar