söndag 9 januari 2011

Sol

Ja, vad f-n ska jag skriva, jag som ska bli så positiv...det är iaf sol ute, all snö förvandlas till blött och droppar ner och är borta från träden och...det är fulare ute. Men sol.

Rösten är bättre och det kommer små, små inputs till hjärnan (när alvedonen verkat så inte hjärnan värker) att jag är piggare, så kanske finns det hopp. Vet att jag borde stanna hemma i morgon och kanske tom på tisdag, så jag blir frisk, inte behöva dras med en förkylning första månaden på det nya året - det som ska bli så bra!

Peppar mig själv att inte vara så himla duktig utan inse att jag behöver mer vila...har ju knappt rört mig sedan i fredags, så...känns som att jag varit sjuk längre?

Huvudet blinkar som sagt till ibland och små syidéer kan anas där inne; men kroppen orkar inte till syrummet!

Någon gympa blir det inte heller närmsta dagarna, suck! Men ha inte så bråttom, gympan finns kvar, antar jag...

Nu, precis nu, fick jag en idé, ha! Fram med min anteckningsbok (nyinköpt, oanvänd) för sy-idéer; den kan väl komma väl till pass nu. Skriv och rita så de finns kvar när feberångorna är borta!

Framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar