onsdag 9 december 2009

Julkalendern 9/12

GRATTIS, GRATTIS!

Idag blir det ett enda stort GRATTIS till en nybliven mor (och "mormor"?). Vilja, en flatcoated retriever födde elva (11) valpisar inatt...

Jag är inte bra på teknik med datorn och vet inte om jag kan länka men jag gör ett försök till "mormormattes" hemsida om ni vill titta på de små liven! (Jag menar du H har ju så mycket besökare ändå att några till knappt märks? Inte ett dugg avis...)

Försökte länka, nejnej, inte kan jag det...(ville det skulle se så där proffsigt ut, bara namnet, inte adressen...) Skit i det; här är adressen: www.holmstorp.bloggagratis.se

Och det kanske gick länka...?

1 kommentar:

  1. Åhh sötaste Monkan jag hade missat dessa grattis för december har av olika anledningar i år varit en ännu stressigare månad än det brukar vara!! Så nu har jag läst ikapp det jag missat på din blogg!! TACK TACK till gratulationerna!! Kraaam

    SvaraRadera