tisdag 29 december 2009

Slutet är nära

Ja då kan vi snart räkna ner det gångna året. Jag håller på med en liten årskrönika över mitt liv...det som varit och hänt. Om ni missat något!

Jag har dessutom planer på att förändra min lilla blogg. Lutar åt att jag gör tre stycken...hmmm.

Inget spret som nu; utan en om mat och bak, en om mode och sy och så en då där jag bara skriver...om jag har tid vill säga!

Men innan jag gör något annat ska jag fodra min paljettklänning! Jag har nu paljetter överallt trots dammsugning...

Har handlat idag till det som ska bli nyårsdessert: Karamellmousse med champagnegranité och jordnötsbräck! (Och en inlagd fruktsallad!) Dessertvin därtill.

Gott slut och gott nytt kära vänner; om utifall jag inte hinner in igen innan nyårsklockorna klämtat!

1 kommentar:

  1. Gott nytt och tack för två trevliga hundprommisar!! Nu har jag läst ikapp din blogg :-) Tack för mormorgrattiset! Kraaaaam

    SvaraRadera