onsdag 7 oktober 2009

Nadakväll

Bara visa att jag finns kvar! Väntar på att Grey´s ska börja och sedan är det min nuvarande absoluta favorit: True blood.

Letar inspiration för att sy. Har egentligen tusen och en idé i huvudet men jag får inte ut dem! Kappan är klar i min skalle; bara att sätta igång! Men rätta känslan infinner sig inte.

Och på fredag ska jag till symässan i Kista direkt efter jobbet. Införskaffa ännu mer tyg som kan värma min tyghylla och dessutom behöver katten någonstans att vila sin kropp på nu när det börjar bli höst. Man är ju djurvän.

Maken har bioplaner för morgonkvällen. Det kan ju vara treligt. Undra vad vi ska se!

Gäster på lördag, gamla arbetskompisen J med man. Det ser jag fram emot.

Egentligen finns ingen tid till syrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar