onsdag 28 oktober 2009

Nyförlöst

Jag vet, jag vet, jag är nästan manisk...men jag hade glömt hur j-a hårt, svettigt, jobbigt och kul det var med ki-boxen! Det är så jobbigt så man tror man ska svimma/dö/gråta och sedan vid stretchingen är kroppen så endorfinfylld att man glömt det...som vid en förlossning ungefär; när babyn är ute så har man glömt det besvärliga...

Det tråkiga är ju att muskler väger mer än fett; alltså syns inget på vågen. Och tydligen så är muskler större än fett för än har jag inte blivit smalare...

Men stark har jag blivit, armhävningarna går skitbra just nu!!! Och sit upsen...(Kaxig nu, i morgon kan jag nog inte gå...)

Undra hur länge man måste träna för mindre och fastare midja och höft? Jag vill ha snabba resultat, jag är ivrig! Som vi skriker åt varandra på ki-boxen: Kom igen!!! Kom igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar