torsdag 17 september 2009

Trött!

Hehe, sååå trött! (Har förstås sovit lite illa också, mitt huvud svämmar över av idéer...! Dessutom så låter mina medsovare så högt när de sover.)

Men benen är trötta, fötterna svullna, ögonen på trekvart men det gör inget just nu.

Idag har jag gjort äppelpajer jag ska servera till mellis i morgon. Tänkte dra till med en vaniljsås också. Det kallas att smöra...

Har ändå lyckats städa mellanvåningen plus tvättstugan efter jobbet. (Övre plan: maken renoverar toan, det blir dammigt, han tar det allt eftersom. Sonens rum: han är tvingad städa själv...men han gör det inte? = dammigt och han undrar var spindlarna kommer ifrån...)

Ingen gympa ikväll. Klokt tror jag.

I morgon kväll ska jag och maken träffa min bror och hans fru på stan. Det ska bli trevligt! Först äter vi på Vapiano och sedan öl/vin någon annan stans (är Blå dörren en konstig gissning?)

Men nu, nu ska jag gå och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar