tisdag 1 september 2009

Oroligt...

Så kom då den här dagen som jag helst hade velat slippa...idag är jag arbetslös på riktigt! Ska in på arbetsförmedlingen efter lunch och aktivera mina papper eftersom jag registrerat mig innan. Hade därför bestämt mig för att avsätta förmiddagen till jobbsök – det är så jag ska försöka organisera mina dagar – och tre jobb sökte jag raskt som attan. Ett är jag tveksam till, hih, blir väl de som ringer!

Sover ännu som klubbad på natten, somnar, kan vakna, men somnar om...märkligt, jag som har så mycket oro i huvudet nu! Nej, ska inte klaga, men kan det vara kolhydraterna; ja, eller bristen på?

Har dock kompletterat min frukost idag med en smörgås, ikväll ska jag gympa på Friskis, har inhandlat kort nu, jajamänsann! Och jag vill nog ändå ladda med lite bränsle! Men nästa större kolhydratintag blir efter träningen ikväll. Faktum är att jag (och min kropp) längtar efter träning! Jag vill tillbaka till den nivå jag hade för ett par år sedan när träning kom nästan först och jag sällan missade någon.

Hmm, nåja, jag kanske ska ta en dag i taget!

Och nu ska jag gå in en stund i syrummet innan plikten kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar