tisdag 25 augusti 2009

Mer!

Jag kom på en annan sak. Jag kunde ju helt enkelt skita i att jag väger lite för mycket och att allt satt sig runt ända och mage?

Jag kunde ju bli en sådan där lycklig människa som ler hela tiden och hittat sig själv efter år av missbruk eller övergrepp eller annat elände. En sådan som sen står och pratar inför stora, stora grupper som betalat femtusen spänn var för att lyssna på hur man blir en lycklig skit som aldrig har en dålig hårdag eller några kg för mycket (för man blir smal, snygg, vacker, läcker och duktig när man är lycklig – så det så!) Och helt plötsligt ska alla vara glada och lyckliga och likadana och ingen får vara ledsen eller deprimerad för då är det ditt eget fel!

Ojoj, vad hände? Det är nog avsaknaden av kolhydrater som gör mig lite yr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar